Kalas, kalas, kalas

I helgen är det kalas för världens bästa morbror som fyller 30 år. Han fyllde egentligen igår men vi firar honom i helgen. Det kommer bli hur kul som helst, med en massa god mat,  karaoke och dyligt =) Sedan så äre ju faktiskt en annan sak på G oxå, som han inte vet om men det berättar jag efter helgen så att jag inte avslöjar något :P tihi.
 
Helgen efter det så firar vi min pappa på hans 40 årsdag, så hela huset kommer att vara smockat som vanligt på våra kalas. Alltid lika kul! Båda mina föräldrar är 40, dvs riktigt unga och frächa :P hehe. Det är kul att ha så unga föräldrar när man växer upp. De funkar lika bra som komisar som föräldrar, helt underbart!

Helgen efter min pappas kalas så är det dax för ett 40 årskalas till. Jonahs "faster" (hans morbros fru) ska ha kalas uppe i Saxnäs tror jag att det var så då ska vi upp dit och må gott och kalasa lite :) Lär nog bli ganska så mycket folk där uppe, kul :)

Ja, som ni ser så har vi fullt upp några helger framöver. Det kommer att bli jobbigt, men kul som tusan :) Pengar kommer det nog gå oxå så det räcker till, men lite får man väl offra för att ha kul :D

Den stora frågan är ju som vanligt; VAD ska jag ha för kläder?

Kommentarer
Postat av: Emma

Massa kalas är kul!! Vi kommer ju till din papps då ju =) Kanske kanske tar man sig ett vinglas :P hihi.. kanske ;)

Jag tror nog vi har världens bästa mammor!! tro inte du det? Eller jag VET att vi ha det! Om vi ska ut & festa skulle ju vi lika gärna kunna ta med mamma & Catarina som kompisar istället för jämåriga.. vi skulle nog ha minst lika kul =)

PUSS O KRAM!! I LOVE YOU MY DEAR FRIEND!! Ha så kul ihelgen vi far till Lövnäs =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback