Dax för en liten uppdatering!

Nu får jag fasen ta och skärpa mig lite tror jag. Det är ett tag sedan jag skrev här. Dels har jag inte haft tid åsså har jag nog varit lite lat oxå. Men nu är jag tillbaka med friska tag!

Sommaren har varit helt underbar. Resan till Rhodos är ett minne för livet och den kommer jag bära med mig i minnet i resten av mitt liv. Den resan ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Det finns inte ord för det, allt var bara så perfekt. Jonah´s släkt där nere var hur gulliga som helst och det var nästan lite sorgligt att åka hem och inte veta när man träffas igen. Men jag känner på mig att det inte kommer att dröja allt för länge, Rhodos är underbart!

Den bästa presenten på min 20-årsdag fick jag självklart av min älskade, nu så kallade fästman :)  Vi förlovade oss nämligen den 19 Juli (på min 20-årsdag) nere på Rhodos och det är den absolut bästa dagen i mitt liv. Jag är lyckligast i världen!



Sommaren har som sagt varit hur bra som helst, men dock alldeles för kort. Nu är man tillbaka i vardagen igen och har redan hunnit jobba tre veckor. Man har nästan glömt att man haft 4 veckors semester.  Fast nu får jag ju lite semster nästa vecka, i två dagar. Imorgon åker vi till Uppsala och vidare på kryssning till Åland mån-tis. Erika vann en deltävling i tävlingen POPKORN 2007 i sommar och gick vidare till semifinalen ombord på Viking Line Cinderella. Hon tävlar med låten "Här står jag" av Sonja Aldén och hon gör det såååå himla bra.  Håll tummarna för henne!



Näe, nu väntan sängen.....Faan jag har ju inte packat klart kom jag på.
Aja, puss hej!


Kommentarer
Postat av: jeanette wallin

GRattis till förlovningen :) var det planerat ellr kom det som en överraskning för dig?

Postat av: linnea

Grattis till förlovningen! Vilken härlig födelsedagspresent. Hur ser ringarna ut? / Linnea W

2007-08-27 @ 18:49:11
URL: http://linwe.blogg.se
Postat av: Madelenee

Grattis gumman:)

2007-08-31 @ 08:05:42
URL: http://madagen.blogg.se
Postat av: Maria

Stort grattis till förlovningen! :)
Hoppas allt är bra. Kram

2007-09-01 @ 14:17:22
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback