mörka kvällar och kalla nätter!

Snacka om att hösten kom snabbt. Nu håller man ju nästan på att frysa ihjäl, det blir ju  en chock för kroppen, men samtidigt är det nog lite mysigt ändå. Hösten har verkligen både för och nackdelar. Jag gillar inte att det är så kallt och mörk på morgonen när man ska på jobbet, men mörka höstkvällar är nog den mysigaste tiden på hela året. Man får tända en massa små lampor och ljus överallt, krypa ihop i soffan med en varm filt och bara mysa! Gud så underbart! Jag har förövrigt köpt en jättesöt pyjamas, med Hello Kitty och den är gudomligt mysig den oxå :) Det blev mycket "mysigt" nu, men jag antar att det hör till hösten och dess mörker! :)

Idag ska jag och Jonah åka och hämta hem min pärla (i Funäsdalen/bruksvallarna), och jag kan lova att det kommer synas när jag rullar fram längst vägarna hädan efter :P


Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, ska du köpa en bil? Tell me ;) Jag & Nova är jätte avis på din Hello Kitty pyjamas ;) Jag har också en Hello Kitty pyjamas men den är ett linne + shorts typ. Puss!

Postat av: Madelenee

Ja allt är bra me oss:)du å Jonah kan väl hälsa på någon kväll ni har lite å göra?Kraam!!<3

2007-08-31 @ 13:25:21
URL: http://madagen.blogg.se
Postat av: Emma

Jaha, en sån? Hmm.. gatt titta på Blocket för att se vad det är för bil - skitsnygg iaf! :) Har du fått sålt volvon? Nu ska jag platta håret sen ska vi på tex mex. puss!

2007-08-31 @ 15:45:45
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback