Min Alla Hjärtans Dag

När jag kom hem från jobbet igår så låg det en bukett med röda rosor på golvet i hallen när jag öppnade dörren. Jonah satt i soffan och såg så oskyldig ut ;) MIN älskling! Han är världens underbaraste och jag älskar honom mer än allt annat på denna jord.
Sedan åkte vi upp till Emma och Mille en snabbis med en Alla Hjärtans Dags present till Tuss, en liten nalle. Hon har vuxit så himla mycket på så kort tid tycker jag. Det var ju ändå inte så himla länge sen jag träffade henne. Fast det kändes som en evighet sedan när jag höll henne igår. Hon är helt underbar och jag är så himla glad och stolt över att vara hennes Gudmor.
Efter besöket på hästskovägen så blev det middag hos mamma och pappa med tända ljus och en massa mys. Jag, Erika, Jonah och Joppe hade köpt en jättsöt uppsättnings till dom dagen till ära för att de är så himla underbara.
Vi fixade även Erikas outfit inför tävlingen imorgon (schlagerstjärnan) i Ö-vik. Allt går i guld och svart och är verkligen skitsnyggt. Publiken kommer att häpna :P hehe. Och när hon tar sina toner i "Främling" så kommer hela Ö-vik att dansa och sjunga. Sanna mina ord!


Kommentarer
Postat av: Karin

ja verkligen:)
ha en fin dag!!

Postat av: mickis

Hoppas det går bra för henne där :)

2007-02-15 @ 13:09:52
URL: http://mikaeyla.blogg.se
Postat av: Emma

åh, jag skulle också vilja få blommor :D

2007-02-15 @ 15:30:27
URL: http://shesfresh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback