Spegel Spegel på väggen där......

Spegel Spegel på väggen där......


........herregud va jag är kär! ;)


Sitter och väntar på att Jonah ska skjutsa upp mig på Mb för att simma. Det är så härligt att simma och man känner sig så lätt och fräsch. Sen så ska jag hem och baka snoddaskakor och vara lite mindre nyttig :) Fast det är ju mest till Jonah som jag bakar, men nog ska jag ta mig en liten kaka jag oxå och ett STORT glas mjölk :D

Ha en trevlig kväll allihopa åsså får vi hoppas på att jag håller mig ovanför ytan :D

puss! (Och en extra stor till TUSS)



Kommentarer
Postat av: TUZZ

HÄR KOMMER EN PUZZ FRÅN TUZZ ;D

2007-02-05 @ 19:55:07
Postat av: mamma

Så söööt du är :)

2007-02-06 @ 11:17:28
Postat av: Emma

Yes, vi har bestämt oss för att ta TILIA som ett mellannamn. Nu är det bara upp till Mille vilket namn han väljer =) Jag skulle gärna döpa henne till My NOVA Tilia eftersom jag tycker MY är så gulligt men det är svårt.. =) Går det bra att jobba? Nu framöver då det blir ljusare på kvällarna och varmare måste vi vara ute och promenixa mkt =) Jag hoppas du är på =)

Postat av: sara

Re Emma: Ja gud så gulligt, och My passar ju perfekt tillsammans med de andra namnen :)Det tycker jag att ni ska köra på.
Det går bara bra att jobba trots tidiga mornar, men man vänjer sig snabbt :)

Självklart ska vi ut på promenix, det är så himla härligt :) Nu längtar jag efter mildare väder.
Sen så måste vi ju fara till V-mina på babysim oxå =)

2007-02-06 @ 12:31:32
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback