Sundsvall-Hotell-IKEA

= DAX ATT BRÄNNA KOSING!

Idag är det torsdag och snart helg vilket innebär att det är dax att spendera lite pengar :D På lördag morgon åker vi nämligen till Sundsvall med svärmor och svärfar (Jonah´s mamma och pappa vill säga) och sover på hotell och bara har det bra. Första dan bli det shopping inne i stan och på söndag bär det av till IKEA. Vi ska bland annat köpa oss sängbord till sovrummet och kuddar att ha på sängen som går i turkost. Hela sovrummet gåt i brunt/beige, turkost och vitt. Jag ÄLSKAR vårt sovrum och hade önskar att hela lägenheten gick i den stilen ellet nåt liknande.  Vardagsrummet vet jag inte riktigt hur jag ska få till det så att jag blir nöjd. Jag är hela tiden missnöjd med nånting. Men men,, jag ska väl få till det oxå tids nog. En till spegel att ha ute i hallen ska vi oxå köpa så det fyller upp lite bättre. Tre stycken på rad blir perfekt. Åsså skulle jag ha hittat en svart lång matta att ha där ute oxå. Hmm! Det är så mycket jag vill ha, Jonah kommer att bli galen :D hehe! Jag älskar verkligen att shoppa, jag blir så lycklig av det :D Det är nog bland det bästa jag vet! Eftersom att jag tycker om det så mycket så lär det bli en hel del annat oxå, både till hemmet och en massa kläder. Men jag måste nog försöka att spara lite pengar iallafall för den 8 mars åker vi ju till Stockholm (lillasyster till semifinal i globen i schlagerstjärnan 2007) så där lär det ju gå en massa pengar oxå.

ÅÅH, nu längtar jag bara tills det blir helg. Ångesten att det gått så mycket pengar får man ta efteråt. Man lever bara en gång som jag brukar säga, så jag snålar inte. När lönen kommer vill jag unna mig något och det gör jag :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart man ska passa på att shoppa när man är iväg sådär!:) Det finns ju nästan inge roligare:P Se till att få fram bilderna ikväll nu så man har nått att kika på! :)

2007-02-22 @ 12:42:39
Postat av: sara

Re Angelica: Ja, jag ska verkligen unna mig nå fint :D Jomen bilderna kommer ikväll, nu lovar jag faktisk :D tihi! spännande va?!

Postat av: Angelica

Det är megaspännande! Vars är bilderna ?!?! gaaaah!:P

2007-02-22 @ 19:21:54
Postat av: sara

Re Angelica: Nu har jag ju vare duktig och lagt upp bilder :D

2007-02-22 @ 19:58:49
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback