VÄNNER


Jag och min underbara vän Emma

Ville bara få tala om att Emma betyder väldigt mycket för mig. Hon är en otroligt bra vän som man alltid har det roligt med. Det finns aldrig några tråkiga stunder tillsammans med henne. Hon lyser verkligen upp tillvaron när den är som mest dyster. Hon är en sån jäkla härlig människa och det går bara inte att inte tycka om henne. HELT omöjligt! Jag vet ingen annan människa som man kan ha lika roligt åt som med. Hon har ingen humor och när hon är rolig så vet hon inte om det :) Det är nog bland de saker som jag gillar allra mest med henne. Hon är en sån spontan och härlig människa. Helt enkelt min allra bästa vän!


Titta bara på henne, hon är heeelt underbar! :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag börjar nästan gråta! Blir så himla himla glad! Du vet ju att jag tycker exakt samma om dig ( även fast du HAR humor.. hihi ) ÄLSKAR DIG. DU ÄR MIN ALLRA BÄSTA VÄN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback