WWW

WWW

                                                               
Ja, på fredag åker jag och Jonah
till Vilhelmina för att spendera vår helg där.
Ann-Cha och Håkan är uppe I matsdal så vi
har hela huset för oss själva :) NICE!

På fredagkväll blir det nog bara lugnt med någongod middag och lite mys.
Sedan på lördag förmiddag är det holeshot och det kan man ju bara inte missa. (Då ska jag ha med mig varm choklad med punsch) tihi.
På eftermiddagen blir det bubbel och middag på hotellet. Det kommer att bli så mysigt eftersom att man kan beställa in maten och käka i själva relaxavdelningen :)
 Sedan på kvällen så blir det naturligtvis hotellet, där Drängarna kommer att uppträda, vilket jag tror
kommer att bli riktigt kul. Jag diggar drängarna =)

Jag kan garantera att detta kommer
att bli en höjdarhelg med mycket skoj och ståhej! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe.. nä, jag hade spanat in dom där Hello Kitty grejerna redan innan Nova föddes.. så jag tänkte att blir det trots allt en tjej då ska jag köpa det där =P På Acnejeansen gatt jag ha storlek 30/34, i vanliga fall på mina jeans jag har hemma har jag storlek 28. Men jag har nog utökat lite =P Åh vad roligt det låter med holeshot.. synd att Nova är så liten än även om jag tror att hon inte skulle bry sig så mkt om hon åkte i vagnen.. Mille vill ju till V-mina ihelgen å se armbrytartävlingen så kanske far vi dit =) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback