Rhodos, 15 Juli

Ja, nu har jag lagt upp lite bilder på hotellet som vi kommer att bo på under två härliga veckor i Juli. Jag håller redan på att längta ihjäl mig och det kommer att bli mer än underbart att vara där nere. Vi åker tillsammans med Sara och Isse så det kommer att bli en lyckad semester, åsså får jag ju träffa all Jonah släkt där nere oxå. Jonah´s moster är gift med en grek så han har all sin släkt på mammas sida där nere. Det ska verkligen bli roligt att träffa dom :)

Guuud så jag längtar efter att ligga vid poolen och på stranden med en god drink i handen och bara slappa, det kan man kalla semester. Visst är det härligt med sommar här hemma oxå, men det finns ingenting som är så härligt som att åka bort och bara ta det lugnt. Då känner man verkligen att man har semester. Man kopplar av på ett helt annat sätt.

Det känns förståss lite tråkigt att jag är borta på min 20- årsdag men de som vill gratta mig hinner ju göra det innan jag åker. Dessutom så tror jag att jag kommer att få en riktigt härlig 20- årsdag där nere i värmen. Jag älskar ju sol som sagt så det kan nog inte bli så mycket bättre. Jo, förståss om mamma, pappa och Erika oxå var med. Men jag kommer ju hem igen, det är ju ingen världssak direkt :)


Åh, nu vill jag att det ska bli den 15 juli snart så vi får åka, exakt 4 månader kvar idag :) Lika bra det för jag har ingen bikini som jag kan ha. Måste skynda mig att beställa en så att jag är säker på att den hinner komma i tid. Kan bara inte bestämma mig för vad jag vill ha för någon.


Snälla någon vrid fram tiden lite nu, jag vill bli brun som en pepparkaka :D

Kommentarer
Postat av: Emma

=) Låter ju jättehärlig! Och perfekt för du som älskar solen & som TÅL solen =) Vi funderar på Kanada till sommarn men jag gruvar mig för att ta med Nova.. tycker hon är för liten men. Det är ju så lång flygtid det är värst tycker jag annars tror jag säkert Nova mår lika gott där som här hemma.. men det är just flygningen =/ Nu ska jag se efterlyst! puss

Postat av: annakarin

shit sara! du gör mig grön av avundsjuka. Jag vill också åka utomlands :)

2007-03-15 @ 23:12:58
Postat av: sara

Re annakarin: Jag kan packa ner dig i min resväska :D

2007-03-16 @ 06:20:01
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: Emma

yes, det är mkt roligare att slösa än att spara ;) har ni gjort ikväll då? puss! Novisen hälsar en blöt puss ;)

2007-03-16 @ 21:01:01
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Emma

Hej hopp! Vad har ni pysslat med ihelgen? pyss!

2007-03-18 @ 19:58:10
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Emma

Det är ganska lätt när man väl kommer igång. Jag fick direkt 350 spänn för ett par jeans som är 2 år gammal så det var jag kanonnöjd med =) man skulle kunna göra sig många tusenlappar där. Jag ska lägga ut massa grejs nu. Men bli medlem på tradera så kan jag visa dig! Superlätt! =) puss o krma

2007-03-19 @ 11:31:10
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, precis. Det blir ju perfekt! Ska vi ta det nån dag i veckan om ni har tid?

2007-03-19 @ 12:46:15
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, jag tittade faktiskt på badtrosor idag på nätet. Ska beställa för visst måste vi gå på badet =) Tror jag Novis gillar. Vad är egentligen minimivikten? Visste inte att det fanns sånt. Yes, på onsdag blir bra för oss med! =)

2007-03-19 @ 15:13:40
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Emma

När ni var i Sundsvall? Den är kanonbra & bra skådisar =) Hehe, tycker du hon är lik Mille? Tycker nog jag med.. men har svårt att se. Ser dock att hon inte är lik mig så hon borde ju va lik Mille =) Hon kommer nog få hans blåa ögon iaf. Imorgon efter vi ätit ska vi en snabbis till Linus & gratta han men sen får ni gärna komma.. tänkte säga det så jag int glöm bort det =) puss

2007-03-20 @ 12:02:53
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Sofi

Tack så mycket. Faktiskt har jag gjort den helt själv. galet vad man kan komma på hur grejer funkar ibland. ^^ hihi.

2007-03-20 @ 13:57:22
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: sofi

Nej, jag trodde inte heller att jag skulle förstå men jag provade och HEY, det var inte så svårt. men fy fan va jobbigt det var för ögonen :S men men. Ja vissa har verkligen grymt fina sidor, med värsta grejerna o allt. fattar inte hur man får dit sånt?! aja, det är nog inte tänkt att alla ska förstå helt enkelt :-) Allt väl annars?

2007-03-20 @ 14:13:01
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback