ja se det snöar!

Så var det måndag igen och en ny vecka. Helgen går så fasligt fort, alldeles för fort. Man hinner knappt blinka så är den över.  När vi åkte på jobbet imorse så kom den snöblandat regn och nu när mamma pratade med syrran så snöade det hemma i Dorotea. Även i Strömsund och Östersund snöar det men inte i Rossön.  jag vill oxå se snö!

Någon helg framöver åker jag och Jonah till stan, sover på hotell, käkar gott och shoppar lite nya höst- och vinter kläder. Nya skor måste jag verklige köpa oxå för just nu så nöter jag på Erikas. Köpte ett par i fjol som jag verkligen älskar, men ena skon gick sönder i dragkedjan. Har sett ett par på Skopunkten nu som jag gärna vill ha. Prövade dom för ett tag sedan när vi var i stan men då tyckte jag inte riktigt att det var dax för höstskor än. 2 veckor senare höll jag på frysa ihjäl och hösten hade kommit.  Suck! Men det är rätt så mysigt ändå.


Back to work!

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja visst var den bra? Det är mamma som skickat den ;-)

Postat av: Madelenee

tack sara:) kram

2007-09-17 @ 12:30:58
URL: http://madagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback