Jag är lyckligast i världen

Ville bara tala om det.  Jag har en underbar familj/släkt, världens underbaraste och snällaste fästman med tillhörande svärföräldrar, som är hur underbara som helst dom oxå. Jag har en lillasyster som jag älskar mer än allt annat på denna jord och som jag inte skulle kunna leva utan, hon är luften jag andas. Sist men inte minst så har jag världens bästa vänner som betyder mycket för mig.

Jag sa ju det, jag ÄR lyckligast i världen! :)




Helgen har vi tillbringat i Svanabyn och det har varat väldigt mysigt och framför allt lugnt och skönt. Ingen stress och inga måsten. Sanna kom i Lördags så vi bestämmde oss för att åka på badhuset medans resten av huset var ute och jagade. Badhuset var som jag anade väldigt uppskattat och efter det så tog vi oss en god fika på Görans, köpte en målarbok och pennor på konsum och åkte sedan tillbaka till Svanabyn och målade resten av dagen :)


Nästa helg är det Mikaeli och festligheter på hotellet i Vilhelmina. Jag och Jonah dissar det och åker till Sundsvall och bor på hotell istället. Vi ska äta på goda restauranger, gå på bio, shoppa och bara rå om varandra. Vi har varit tillsammans i tre år nu till helgen så vi ska unna oss lite extra lyx tillsammans :) Vi bruka göra det ibland och det betyder väldigt mycket att bara få tänka på varandra och hitta på något roligt. Jonah är verkligen mitt allt och en sådan människa som alltid får mig att må bra och gör mig glad. Han är helt enkelt underbar!


P
uss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback