kvällens prestation

Har precis varit på ett härligt gympa pass och det känns så himla skönt efteråt när man känner att man fått arbeta ordentligt.  Träning är nog fasen bland det bästa som finns, man blir både pigg och känner sig otroligt duktig efteråt, iallafall jag :)  Det gäller bara att orka ta sig på träningen för alla vet ju all det känns så himla skönt när man väl har gjort det. Men latmasken kryper som sagt fram ibland och man väljer att hellre ligga hemma framför tvn. Ska verkligen försöka att ta mig i kragen nu och träna ordentligt, jag vet ju att det gör gott.  Om allt blir som planerat så blir det simning på måndagar, gympa på tisdagar, aerobics på tordagar åsså skulle jag fått in ett pass med styrketräning oxå någon dag. 

Man ska oxå tänka lite på att inte slita allt för hårt i början när man bestämmer sig för att börja träna. Man ska börja i försiktig takt så att kroppen hinner ställa in sig. Träning kan ibland bli en himla omställning för koppen när den inte är van. Sen så är det oxå viktigt att peppa sig själv, tala om för sig själv hur duktig man är, allt för att man ska känna sig stolt över det man presterar. Ge dig själv en stor applåd efter varje tränings pass och säg högt till dig själv, "Vad duktig du är" =)

Allt kommer att gå som en dans på rosor ;)



Nu väntar Kyle snart.

Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback