Nattklubb, Studio 54

Idag har jag vare till Strömsund med mamma, pappa och Erika. Kika lite på skor och hitta många snygga, kunde dock inte bestämma mig för något par så det får vänta. Erika köpte dock skitsnygga som hon passade väldigt bra i. Va självklart på Dollar Store en sväng oxå och där fyndar man ju alltid lite. Köpte trosor som vanligt, och jag kan helt ärligt säga att trosorna som jag köper där är dom absolut skönaste som finns :) hehe! Tro det eller ej! Sedan blev det lite annat småkrafs oxå.
Ikväll åker vi till Vilhelmina för Olov ville att vi skulle följa med ut på hotellet och vad gör man inte för sina vänner. Självklart ställer jag ju upp för Jonah oxå eftersom att han inte träffar sina kompisar så mycket nu mera med tanke på att han bor och jobbar här. Det känns lite jobbigt just nu men det blir garanterat roligt bara man kommer sig ut. Det är nattklubb ikväll "Studio 54" med manliga underklädesmodeller som ska vara där och studsa runt. Jag kan garantera att det bara kommer att bli pinsamt =)
Bäst att göra sig klar, ska hoppa in i duschen nu och sedan svida om :) Ha en bra lördagskväll allihopa.

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det lät intressant det där med Studio 54 :P Du får rapportera hur det var sen!
Kram

Postat av: Maria

Jag var ute och festade igår, så ikväll blir det bara lugnt. Se lite film hade jag tänkt :)Ha kul!
Kram

2007-09-15 @ 17:37:26
URL: http://evima.blogg.se
Postat av: annakarin

men heeeey, då ses vi på hotellet ikväll (;

2007-09-15 @ 19:29:04
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se
Postat av: Angelica

Tror säkert den vart skitgod:)
Jo, nog har hälgen vart bra alltid. Var med och jagade hela dagen idag så nu är jag trött så det är nog snart dags att sova så man orkar upp i morgon..
Jag ser VERKLIGEN fram emot bilderna. Kommer säkert få mig ett gott skratt:P

2007-09-16 @ 21:08:37
URL: http://gekaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback