satans jävla SKIT!

Hur kan man vara så jävla klantig som jag är?! Skyndade mig hem från jobbet för att hinna äta och byta om innan gympan och vem tor du är utan hemnycklar om inte JAG och  Jonah är i V-mina. Fick så snällt åka ner till mamma och pappa och käka där, men mina träningskläder och skor då? FAAAN! Nu måste jag försöka att hitta något i syrrans garderob att ha på mig och hur lätt kommer det att bli?
Nog med att glassbilen höll på att skrämma livet ur mig när jag kom hem från jobbet nu är resten av kvällen oxå förstörd.


AAAARRGGH!


Några timmar senare.........

.........N
är jag väl har lånat kläder av Erika och tagit mig upp på MB, redo för en rejäl träning så står det en stor fet lapp på dörren att det är inställt på grund av sjukdom. Inte har jag tagit mig ut på någon promenad heller så dett är verkligen ingen bra dag. Nu blir det dubbla promenader imorgon minsann. Dumma dumma dag!

Kommentarer
Postat av: sannaminaord

Vissa dagar tror man att det är någon som vill jävlas med en alltså :P hehe

Postat av: annakarin

välkommen til gänget, min kväll har inte heller varit bra ;P
haha, kul att du fantiserade om tårta :)
Ja, mysfaktorn kommer bli hög när snön börjar falla. Hoppas ni får det bra i Sundsvall. Var tänkt att jag och Evelina skulle dit på Måndag-Tisdag men blri framflyttat en vecka. Så nu är frågan hur jag ska kunna hålla mig så länge :) Kramkram

2007-09-25 @ 21:56:00
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback