solen får mig att må bra!

Ja, nu är det snart vinter och det känns mysigt och rätt så roligt, jag menar man får ju åka skoter och grilla och bara mysa. Tända en massa ljus och njuta av tystnaden uppe i fjället och på Tjusjön. Andas frisk Norrlänsk luft. Det är underbart! Dock tycker jag att vintern är lite för lång här uppe i Norrland och längtan efter att få ligga på stranden och njuta av värmen blir allt för stor ibland. Speciellt när det är uppemot 40 grader kallt. Kalla friska vindar, det är så vi lever våra vintrar här uppe :P Missförstå mig inte, jag verkligen älskar vintern. Det finns inget bättre än när man vaknar en vintermorgon, det är rätt så kallt och solen glittrar i den vita snön. När solen lyser då mår jag som bäst!


Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: annakarin

Haha, ja det var riktigt bra jobbat! (:
Nej, faktiskt inte, hade ungefär så roligt att jag gick hem vid tolv ;S
Hur härliga bilder som helst från Rhodos, och ursnygga ringar! (: Förstår att du måste vara överlycklig! Förresten, är du nöjd med din nya bil? Såg att den stod och glänste på Örstigen i söndags (; Kram

Postat av: Camilla

Ja usch, det är det värsta som finns - mardrömmar som känns så verkliga att man vaknar med gråten i halsen...
Hoppas du slipper det inatt! Och hoppas detsamma för mig^^
Kram!

2007-09-03 @ 20:53:45
URL: http://odenplan.blogg.se
Postat av: Madelenee

håller me, vackert me vintern:)

2007-09-04 @ 15:16:30
URL: http://madagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback