Trött eller vad?

Nog för att jag har varit väldigt trött i veckan men vad tusan, jag vaknade 12.35 idag och det har aldrig hänt i hela mitt liv. Fick ju lite smått panik! Jonah jobbar på Petterssons idag istället för hans pappa och hade han varit hemma så hade jag absolut inte sovit lika länge. Han har väl slutat nu så han kommer väl snart hem och pussar på mig får jag hoppas.
Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Egentligen var det meningen att jag skulle städa medans han jobbade men det sket sig ju ganska snabbt. Varför sov jag så länge? Det är mig ett mysterium! =)


Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt med sovmorgon. :) Jag längtar till den dagen.. haha ;) Idag har vi bara "muddrat" på. Varit & kollat i lite affärer & fikat med mamma. Vad ska ni göra ikväll då? p u s s!

Postat av: annakarin

jamen visst.alldels för tidigt ;P det var synd,hade gärna sett din bling-bling ring i verklighet :) men du får helt enkelt lova att du gör det sen nån dag!
Haha, jäpp, gick inte att missa ;) haha,ja det har du alldels rätt i ;)
kramkram

2007-09-08 @ 15:08:15
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se
Postat av: Doris Eriksson

Hej Sara!
JA du var nog i behov av sömnen:-) När jag såg dig på affären i fredags så såg du då mkt trött ut!! VAd är det för Petterssons som din Jonah jobbat på??
Kram/Doris

2007-09-09 @ 19:42:52
URL: http://doriseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback