Fifteen days to go!

Nu börjar det dra ihop sig till resan, den 25 April flyger vi ner till Cypern och där väntas en hel veckas underbar semester. Fy fasen va jag längtar! Vädret ser väldigt lovande ut för tillfället så jag hoppas verkligen att det håller i sig hela vår vecka oxå. Snart ska jag börja packa, jag är en sån som gillar att ha saker och ting på plats i tid, speciellt när jag ska ut och resa.

Det är så mycket roligt att se fram emot nu. Jag håller på att explodera!


Underbara Fig Tree Bay,
Nausicaa Beach!


Näe, nu ska jag njuta resten av rasten,
drömma mig bort till Cypern
Och käka en apelsin :)

Puss å Hej!




 


Kommentarer
Postat av: Ems

Okej, det är inte lätt att hänga med ;-)
Spännande med husköp! Hur stort är det? Vart ligger det?
Kram

Postat av: Ems

Det låter ju jättefint!

Jag bor på Haga, ganska nära stan. Om du vet var järnvägsstationen ligger, så bor jag mitt emot den på andra sidan järnvägsspåren. 4 minuter sen är jag nere på stan :-)

2008-04-09 @ 15:05:43
URL: http://evima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback