Fredag

Äntligen fredag och gud så skönt! Den bästa dagen på hela veckan!

Jonah kom hem igår och har klarat sitt certifikat i CNC-teknik så nu är han klar med hela utbildningen (2 månader snabbare är planerad utbildningstid). Gud så duktig han är och han har fått så jäkla bra kritik från både praktikplats och från skolan. På måndag börjar han troligen på sitt nya jobb :) Jonah is the shit!  hehe

Ikväll ska vi bjuda mamma, pappa och Erika på ostbricka och vin och njuta av att helgen är kommen. Det ska bli så skönt med helg. Troligen ska vi hjälpa till att tömma huset i Svanabyn oxå på de saker som är kvar så att Tony och Bettan kan börja fixa i ordning det dem ska göra. Jag och Jonah har redan börjat rensa lite inför flytten vi oxå så vi är beredda när det väl gäller :) Gud vad jag längtar.


Näe, nu ska jag jobba!
Ha en bra fredag!

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, nu kan man äntligen göra en liten toffs iaf. :) Ihelgen ska vi nog inte göra något speciellt. Jag kanske ska jobba. Annars blir det nog lugnt. Vad ska ni hitta på?

Har ni sagt upp lägenheten nu? Puss o kram!

Postat av: stina

ah, det är så svårt att äta nyttigt alltså.. jag har enorma problem. jag stoppar alldeles för lätt i mig onyttigheter. men jag måste ju försöka iaf :P åhååå, värst vad ni ska lyxa på!

hörru! vi måste ju ta en vinkväll nån helg!

åh, tack. nu får jag ångest över att jag klippt av allt :p men så är det väl, har man rakt vill man ha lockigt och har man kort vill man ha långt :P fast jag trivs nog ändå i det korta än så länge :)

kram!

2008-04-11 @ 16:13:02
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: Anna-Sara.k

läser att ni ska flytta till hus :) gud vad härligt :) tänkte bara önska lycka till med flytten då när den kommer :P kram

2008-04-12 @ 09:53:13
Postat av: sara

Re Anna-Sara:

Ja, vi ska flytta till hus på rågvägen, en enplansvilla :) Jag längar så jag håller på dö. Du måste komma på inflyttningsfest till sommaren :)

PUSS!

2008-04-12 @ 10:12:24
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback