Fredagens fångst



 

Tre fina rödingar fick jag i fredags och det är så kul att fiska då. Så spännande när man känner hur det nappar och man sen får dra upp en stor fin röding/öring. Oj vad kul det är att fiska!
 Fast det är klart, nappar det inget så är det ju inte lika kul och man lessnar ganska snabbt.
Jag vann över mamma dessutom, hon fick bara en :)
Nu är dem i allafall uppgjorda och ligger i frysen i väntan på att få bli en god middag :)

_________________________________________________________


Från det ena till det andra.
Idag har vi varit och grattat Sanna som fyller 7 år nästa helg. Hon är hos Linda i Umeå då så vi har passat på att ha kalas för henne i dag. Av mig och Jonah fick hon örhängen och matchande halsband som hon blev så lycklig över. Hon har nyss tagit hål i öronen så det enda hon har önskar sig är typ örhängen och det är viktigt för det måste vara örhängen som "hänger". hehe! Tänk att hon blivit så stor, helt otroligt!

Jag och Jonah beställde hem pizza ikväll och öppnade en vinflaska som vi delade på. Vi blev lite lagomt glada såhär en lördagseftermiddag :) hehe
Utan Jonah skulle jag inte vara den jag är idag, han är underbar!
Livet är underbart!

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Yes, alla rätt ;)

Vad har ni gjort ikväl då? Puss!

Postat av: madelene Östman

va mysigt ni har:-)

2008-04-05 @ 23:35:11
URL: http://madagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback