Klappat och klart!

Nu är soffan iallafall bestämd och det blir en tygsoffa från Mio. Jättefin är den och kommer att passa utmärkt i vårt vardagsrum, om vi har mätat rätt vill säga. Men det får jag för gudarna hoppas på :P hehe
Många tycker ett en skinnsoffa är mycket bättre än tyg och det kan jag hålla med om i vissa fall (när man har småbarn som kladdar, sölar, kissar, spyr och ja, allt det där), men det finns nackdelar med dem oxå. Den här soffan är jättefin och både jag och Jonah föll handlöst för den. Den blir perfekt i vårt hus. Mjuk och skön och med plats för alla som vill komma förbi på en kopp kaffe eller ett glas smultronsaft. Det är klart att en skinnsoffa inte heller skulle varit dum. Men just denna soffa som vi föll för skulle kosta 40.000 i skinn. Det är jag inte villig att punga ut. Mio är inte billigt! :P


Nu ska jag slänga ner mina kläder i resväskan och hoppas på att det får plats.
Sedan kallar sängen!

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer gärna förbi på lite smultonsaft till sommarn;P

Postat av: Emma

Vid 18.00 på onsdag? Eller blir det för sent? :)

Ja, skinnsoffa är verkligen perfekt när man har småbarn. Så mycket "lotta-mjölk" & spya som har landat i vår soffa hade nog blivit jobbigt med en tygsoffa :) Vad blev det för soffa för er del? Finns den på internet? Isåfall länka! Vi köpte ju också våran på Mio, måste dock tillbaka dit snart & köpa sån där smörja man ska hä på skinnet. :P

Pusss!

2008-04-21 @ 23:42:29
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Emma

Måste dock tillägga att tygsoffor oftast är skönare än skinnsoffor ;)

2008-04-21 @ 23:45:54
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback