NUS

Nu har jag precis kommit hem från Umeå och det har gått bra. Låg väl i MR (magnet röntgen) i ca 45 minuter åsså sprutade dom in nån kontrast i armen på mig. Men vi får väl se vad som visar sig. Röntgenbilderna skickas hem till Dorotea till min läkare åsså hör han av sig inom några dagar, hoppas jag iallafall.
Halkigt som tusan var det imorse när vi åkte och en bil som körde om oss på en raksträcka låg i diket efter nästa kurva, varav 3 st till hade varit av vägen men tagit sig upp på egen hand. Det gäller att köra försiktigt, men alla tänker sig inte riktigt för på vägarna. Även om man själv kör med förstånd så kan man ju möta vilken dåre som helst. Näe, jag kan tycka att det är lite otäckt efter vägarna ibland och då speciellt på vintern. Men nu är jag hemma, välbehållen :)

Näe, nu ska jag slänga i en klädtvätt och åka upp på affären och handla lite mjölk och bröd.
Sedan blir det middag hos mamma och pappa. Jag är så glad att jag får käka där när Jonah är borta, för att äta själv är det absolut tråkigaste som finns.

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: stina

haft en härlig helg? :)

Kram!

Postat av: stina

aah, det förstår jag. jag är lika ivrig som du på att flytta och jag flyttar ju några månader senare. det måste ju verkligen kännas jätte roligt! :) nja, jag letar för fullt. får väl hoppas att jag får något snart. skulle vara skönt att veta att jag har någonstans att ta vägen till hösten :P

det har varit rätt lugnt i helgen. i fredags var det mest tv också sen på lördagen blev det lite fest också. så det har inte varit nått speciellt egentligen ;)

allt bra annars? röntgen gick bra?

puss

2008-04-08 @ 14:26:22
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: Jeanette

jag har läst något om att ni ska flytta till hus? Vad roligt! var är det och när flyttar ni? Grattis iaf! :)

2008-04-08 @ 16:17:22
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: stina

ja, det brukar ju ordna sig i slutändan på något vis. det blir bara svår när jag är så kräsen som jag är :P med hyra och planlösning och läge osv osv. meen, somsagt.. det löser sig oftast i slutändan.

ah, jobbigt att vara förkyld. men det är ju som du säger skönt att få göra bort det! är ju inte lika roligt att ligga på playan och snora :) jag blev också hängig idag. det måste vara nått som går.. typiskt.

ja, precis! men har du ont eller vad är det som.. är?

det går urdåligt, så dåligt som det bara kan gå. jag kämpar på men.. det går verklige uruselt. jag är på vippen att.. ge upp!

kram

2008-04-08 @ 19:40:37
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: Ems

Jasså, du har varit i Umeå en sväng? :-)

2008-04-08 @ 20:22:10
URL: http://evima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback