Resfeber!

Så var det måndag igen och på torsdag efter jobbet bär det av mot arlanda. Fy fasen, nu börjar det närma sig :) Snart ligger vi där på playan och gassar i värmen, med en paraplydrink i handen och svalkande dopp i havet :)
Jag har inte det minsta resfeber utan jag bara längtar. Jag håller på längta ihjäl mig t.om :) Det är en sådan härlig känsla när man sätter sig på planet och det bara pirrar i hela kroppen. 4 timmar senare landar man på Cypern och känslan när man sedan stiger av planet går inte att beskriva. När man möts av underbar värme. Det finns inget bättre!

Nu ska jag äta en grape.
Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: erika

men satan så härligt de ska bli! jag håller på att längta ihjäl mig. :) PUSS

Postat av: Nadja

Ja, jag tyckte du var lite otrevlig när du bara skjutsa hit dom och inte ides komma in:P Det ska jag nog komma ihåg sen;P

Haft en bra helg annars då, förutom lördagnattens vakande?:)

2008-04-21 @ 10:56:53
URL: http://nadjaerixon.blogg.se
Postat av: Emma

Har du tid för en barnvagnspromenad i veckan cutie? :) Kanske kan köpa en glass & mysa! Puss!

2008-04-21 @ 12:15:21
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Nadja

Ja, det ska bli himla skönt med något större. Det har ju gått relativt bra för oss att bo ihop i ettan hittills, men man börjar känna sig less:) Japp, det blir till Gamla sofia, det var dit vi ville. Känns som ett bra läge och mysiga lägenheter. Ganska bra pris också, inte så dyrt som här på slåttervägen iaf:) Lägenheten ska vara tom till 1 maj, men då vet vi ju inte än om dom behöver göra om något, det är lite störigt när man inte vet när man ska börja packa, men det får gå ändå:) När är det ni får flytta då? Vi försökte komma överens med Tony i lördags om att vi (eller bara freddan:P) hjälper dom med flytten, så får han hjälpa oss:) Jag vill ju inte gärna bära så mycket tungt så:)

2008-04-21 @ 16:12:54
URL: http://nadjaerixon.blogg.se
Postat av: Emma

Onsdag blir perfekt för mig! Ska höra med Geka också om hon kanske är inne på samhälle då kan vi promenera & äta glass (fast jag tror inte Geka äter glass, hihi) Hörs mera sen! Puss!

2008-04-21 @ 17:03:09
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback