Rötjut och ostbricka!

Ja, ikväll blir det som sagt mys med rödvin och ostbricka. Det  var så länge sedan vi åt ostbricka så jag tänkte att vi skulle slå till ikväll :) Åsså blir det förståss "Talang 2008", men det är så synd att det krockar med "Så ska det låta". Båda programmen är ju en favvo. Men bäst av allt är ju ändå Idol och aldrig har jag längtat så mycket tills det programmet ska börja, som jag gör nu. Oj vad spännande det ska bli! Jag hoppas bara att jag kan hålla mig ur bild. Hehe!

Jag och Jonah har nyss käkat så han håller på att diska nu. Snart ska vi upp på affären och handla lite gott inför ikväll när mamma och pappa kommer. Troligen kommer Erika oxå om hon inte åker upp till Borga, tror inte att hon hade bestämt sig än.

image241


Ha en underbar fredagskväll!
Puss å Hej
!

Kommentarer
Postat av: Doris Eriksson

Hmmm har som inte hängt med! Men läste att ni ska tömma huset i Svanabyn?? Är det din morfar och mormors hus? Vart ska de flytta då? Och ska ni ta äöver Bettan och Tonys hus eller??
Frågor från en som aldrig hänger med:-)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback