Tisdag, Onsdag TORSDAG!

För att inte tala om FREDAG :) Åh, nu börjar det närma sig!
Åker som sagt till Arlanda på torsdag eftermiddag när vi slutat jobba och flyget till Cypern går tidigt på fredag morgon. Vi övernattar dessa timmar på självaste Arlanda :) Ingen mening att ta in på hotell när det bara rör sig om några timmar innan man får checka in. Det kommer bli super!
Det är ett evigt tjatande om denna Cypern-resa, men ingen kan nog förstå hur otroligt mycket jag älskar sol och bad. Bet är fan det bästa jag vet, utan tvekan. Skulle resa flera gånger per år om plånboken och jobbet tillät det.

Här kommer några härliga bilder IGEN! ;)

       


Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tror att jag följer med:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback