Borta med vinden.....

Hade tänkt att lägga ut lite nya bilder idag men hittar självklart inte usb-sladden till kameran. Den har nog kommit bort i flytten trots att jag var så säker på vars den var. SUCK! Jag har nog inte sån bra ordning som jag trodde :P hehe!
Men nånstans finns den ju, den kan ju inte bara försvinna. Frågan är bara vars??!!
Aja, jag får fortsätta leta åsså får vi hoppas på att jag hittar den så att det dyker upp lite roliga bilder här snart. Just nu är min blogg boring boring boring!!

Väntar på att Jonah ska komma hem från jobbet nu så att vi får käka. Det blir kycklingwook med ris och sweetchilisås idag. MUMMA!

Jag bjussar på en bild av huset, från sidan sett.
Jag lovar, det kommer fler bilder sen, när jag hittat kabeln :P tihi




Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Men skojjaru! Det kosta ju bara 15 papp så.

hahahah! Jag tycker vi bokar en resa så får dom betala, dom ska väl endå stå för det dom sagt? ;D

tack för senast :)

2008-08-20 @ 13:52:48
Postat av: Anonym

ojoj, kanske ska skriva vem det var från också ;P

om du nu inte listade ut det så var det från annakarin ;P

2008-08-20 @ 13:55:28
Postat av: Ems

Åh, är det där erat hus? :)

Jag åker till Kanarieöarna, Los Amadores, den 15 oktober. Ska bli så jäkla skönt! Har inte varit utomlands på jättelänge nu, brukar ju alltid åka iväg en gång på år.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

Postat av: idah

tack tack:)

jadå de går bra ska bara bli frisk först ;D

kram idah

2008-08-21 @ 11:17:05
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback