Bye Bye summer!!

Snabbt var denna sommaren över och semester och allt vad det innebär. Är inne på min andra vecka på jobbet nu efter 4 veckors ledighet. 4 veckor kan låta som en lång tid, men jag kan lova er att det är snabbt över igen. Men härligt så länge det varar som sagt så jag ska inte klaga. Dock måste jag påpeka att det inte varit den bästa sommaren här uppe så jag hoppas på att det vänder snart igen så att vi får en fin höst nu framöver.

Närmast på trivselschemat står Erikas semifinal ombord på Viking Line Cinderella den 26 Augusti. Det ser jag verkligen fram emot! Tell you more about that later! :P

Snart ska jag och Jonah  bege oss ut på en prommis runt sjön. Alltid härligt med lite friskluft innan läggdax, man sover så himla gott då och orkar ladda krafterna inför morgondagen.

Min familj är ovärderlig!


Jag har världens bästa syster.....



...och de underbaraste föräldrarna i världen

JAG ÄLSKAR ER!!



Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: stina

hallå snygging! jag vill ju ha lite info om hur det går med huset! gärna lite bilder också ;)



hoppas allt är bra! PUSS

Postat av: Nadja

Ja, visst ser den mysig ut med det där lurvet och öronen:) Men Freddan tycker inte alls om den, rackarns också:P Han tycker den ser för "mesig" ut, han vill väl bara ha dödskallar och hårdrockstema på alla barnkläder...Men jag ska nog lyckas övertala honom för den är ju så underbart mysig!!

2008-08-13 @ 10:43:17
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/
Postat av: Nadja

Sådär säger alla "dom växer så mycket i slutet så det hinner hn ta igen". Men då har dom ju ett "normalvärde" som barnen ska följa någorlunda JUST i den här veckan, som våran inte följer. Så även om hn växer normalt nu på slutet och växer snabbt som alla andra barn, så ligger hn ju fortfarande 14,8% efter:) Men ärligt talat gör det mig inte så mycket tror jag. Huvudsaken är ju att hn mår bra och det verkar h*n ju göra, trots sin låga vikt. En liten bäbis är ju lättare att få ut så:P

2008-08-13 @ 12:51:33
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/
Postat av: stina

ja, du måste ju blogga mer så jag hänger med i vad som händer! :)



javisst, jag flyttar om tre veckor. jag vet inte än vad jag ska jobba med, blir till att söka när jag kommer ner. vi är 6 tjejer som åker så det blir spännande. bland annat karro persson :)



puss

2008-08-13 @ 13:10:48
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Angelica

Naglarna har just överlevt första dagen på jobbet:P Har varit och köpt lite oljor och sånt nu så jag ska pyssla om dom lite ikväll:P

2008-08-13 @ 13:58:05
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, hon är superduktig. Är jätteovant bara att ha så långa naglar, men man vänjer sig rätt snabbt :) Nova blev då dörädd när hon såg naglarna & började grina :P Hon sprang till Mille & sa "Huvva mamma, huvva mamma".



Men nu har hon vant sig :) Puss!

2008-08-13 @ 14:03:02
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Nadja

2151g...enligt "svensk standard" (som läkaren uttryckte det:P) så ska dom normalt ligga på 2526g i v.34+5 som vi var i i torsdags:)

2008-08-13 @ 14:46:31
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback