My star!

Det var meningen att jag skulle åka med till Skövde idag, men jag tyckte att det blev så mycket åkande och så lång väg (84 mil enkel väg) för att sedan vända hemmåt dagen efter. Vi kom hem igår natt och åker idag efter jobbet igen. Jag vet att jag kommer att ångra mig med tanke på att jag aldrig missat någon av hennes tävlingar. Jag älskar att se henne på scen, man blir så lycklig och stolt. Men hon har mitt stöd hemmifrån och jag ska hålla alla mina tummar för henne. Dessutom så har mamma lovat att ringa när de ropar upp de tre finalisterna, jag vill verkligen inte missa något. Erika har absolut alla förutsättningar för att bli topp tre, men man vet aldrig. Det gäller bara att hålla tummarna och hoppas på att allt går bra. Jag har iallafall skickat med henne en lyckopeng som garanterat kommer att bringa henne lycka på lördag, tro mig!

Lycka till min skönsjungande lilla ängel!



Jag älskar dig!
Du och jag för alltid!

Kommentarer
Postat av: erika

hoppas din lyckopeng ger mig tur :) puss jag älskar dig! <3

Postat av: Nadja

Men blä, varför gissar ni på datum så långt borta för? Jag vill ju ha bäbis nu:P

2008-08-29 @ 12:23:37
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/
Postat av: mickis

kan vi inte få se ett "hemma hos" inlägg? :)

2008-08-30 @ 13:50:07
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag hade skitkul. :)



Jag är ju ledig denna vecka. Har precis lämnat Nova på dagis nu & gud vad jag har grina :P Men jag måste finnas tillgänglig hela tiden ifall hon blir helt otröstelig. Men hon reagera inte ens när jag for, hon vinkade & började busa med Malte ;) Fröknarna tyckte hon var så duktig :)



Puss!

2008-09-01 @ 10:34:06
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback