Fjärde Advent

Ja nu är sista ljuset tänt och julen närmar sig med stormsteg. Det ska bli så otroligt mysigt att vara på tjusjön i år. Barnen kommer att vara helt lyriska (ja, jag oxå förståss) och förväntansfulla, kanske en aningen rädda för tomten oxå :) Men det är ju det som hör till julen.
Jonah har redan gått på julledigt men jag jobbar mina sista två dagar måndag och tisdag. Det ska bli så skönt med långledigt över jul och nyår. Börjar jobba den 7 januari igen.
På juldagen vankas det utgång med brudarna, måste ju passa på när Ida för en gångs skull är hemma hos oss :)
Nyårsafton har vi inga planer för ännu, så vi får se vad som händer då.

Jag önskar iallafall er alla en God Jul & Ett Gott Nytt År!
Var rädda om er under jul- och nyårshelgen!




Puss å GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: annakarin

haha ja, när ska man växa i från tomten då månntro!? (: inte än iallafall.



Jävligt tråkigt att det inte blir nå matsdal! Vi får boka in helg senare i år när alla kan (:



Jag går natt nu fram till julaftons morgon sen jobbar jag bara dagen före nyårsafton och halva nyårsafton, man får ju lite dåligt samvete att man jobbar lite eftersom jag inte fått jobba sååå jätte mycket i höst, men det känns endå enormt skönt, bara njuta och mysa! (:



Vi ses juldan? en drink och dans kanske? (;

GOD JUL! PUSS!

Postat av: stina

men hej snygging!

ja, lägenheten är verkligen jätte fin. hatar dock att jag måste bo med nåttslags hop-plock av möbler så jag längtar verkligen tills jag får börja köpa nytt!



jag trivs jätte bra faktiskt! över förväntan. börjar jobba på måndag också så nu känns det äntligen på riktigt!



hur mår du? hade du en bra nyår?



Puss!

2009-01-08 @ 13:04:05
URL: http://sapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback