Så mörk är natten i midvintertid

Jag inser nu att jag inte har bloggat sedan den 25 November så jag borde skämmas. Å andra sidan har jag inte haft så mycket att skriva om. Jag har helt enkelt haft andra saker för mig än att sitta här.

Under tiden som förflutit har jag iallafall hunnit med en del:
♥ Åkt skridskor (ramlade inte en enda gång)
♥Bakat julkakor
♥Julpyntat (tom julgranen har fått komma upp)
♥Njutit av skyltsöndagen
♥Köpt nästan alla julklappar, vilket känns skönt
♥Gästat svärmor och svärfar i V-mina
♥Fått paket från både H&M och Haléns
♥Kalasat hos mamma på hennes födelsedag
♥Varit på en tre dagars kryssning till Tallin på firmafest
♥Dansat disco så det rök av klackarna


Nu ser jag framemot:
♥Julen och allt vad den innebär
♥Kanske lite shopping på mellandagsrean
♥Nyårsafton
♥Att få upp våra nya tapeter i hallen, som kom förra veckan
♥Att måla om i grov-entrén och göra det lite trevligt där
♥Maj månad = CYPERN


Nu ska jag krypa ner med Jonah i soffan och titta på House. Vi är värda lite mys och värme nu efter att ha burit in en massa ved efter maten. Julgranen åkte fram igår oxå och allt är bara så mysigt här hemma. Det lyser så fint överallt och jag känner mig lyckligt lottad. Jag är så tacksam för allt det fina jag har i mitt liv.

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen en update :) Som jag längtat! Hehe



Vi skulle haft middag snart? Du vet vi pratade ju om grillning i somras? :P



Vad härligt att få göra om lite. Jag är rätt less på renovering just nu men vill ändå göra om. Hela tiden. :P Under julledigheten blir det iaf hallen som skall helpanelas + sovrummet som vi ska tapetsera om. :)



pussokraam!

Postat av: stina

hörru, jag väntar ju fortfarande på bilder på huset ;) party på juldagen? vad händer på nyår? puss och kram

2008-12-10 @ 14:00:52
URL: http://sapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback