2008-12-17

Jag vill bara säga att Alice gjorde en superfinal i lördags och gick i mål med flaggan i topp. En fantastisk andra plats. Hon går en säker framtid till mötes. Jag tror verkligen att hennes karriär börjar nu. Men man ska inte sticka under stolen med att det är en hård bransch. Men Alice är fantastisk så är det bara. Inte bara som artist utan även privat, som människa. Jag har aldrig sett henne på en tävligt utan att förundras över hur otroligt rutinerad och duktig hon är. Det bara strålar om henne.  All heder till Alice!



_____________________________________________________________________________

Snart är det jul, blott 6 dagar kvar. Jag har köpt alla julklappar så de är inslagna och klara. Jag började relativt tidigt i år så jag har inte behövt känna någon julstress eller köpa- i-sista-minuten-ångest. Det känns skönt, och nu kan jag bara njuta dagarna fram till dopparedagen. I år blir det jul på Tjusjön för första gången (eftersom att momma och bopparn flyttat dit) och det kommer bli så himla mysigt. Hoppas att Tomten hittar dit bara :)

Kommentarer
Postat av: annakarin

Härligt att du fixat alla julklappar! Köpte min sista igår, tycker att man försöker vara ute i god tid men alltid blir det nån i sista minuten, får göra ett försök till och börja ännu tidigare nästa år ;P



Hur går det med nyårsplanerna? Eller rättare sagt planerna efter nyår? (: Klart ni ska till fjället(;

Kram

Postat av: stina

ja, jag väntar ju och väntar :)



ja, jag har äntligen fått lite julkänsla nu då jag landat hemma. det är ju så mysigt!

ja, det blir väl jul hemma som vanligt. party på juldan också blir det nog som vanligt kittel på nyår. själv då? vad händer?

puss och kram

2008-12-18 @ 12:18:41
URL: http://sapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback