Härligt trött och slut

Det känns så härligt i kroppen efter ett riktigt träningspass. Det bränner i magmuskler och allt vad muskler heter. Men det gör gott som tusan! :) Ska ta mig en varm dusch bara syrran kommer från toan, och sen ska jag nog krypa i säng och bara njuta. Kanske se på "I huvudet på Gynning" om jag orkar, vilket jag tvivlar på. Känner mig rätt så trött, men tanken på att vi klyver veckan i morgon får mig att känna mig lite piggare och gladare.
På torsdag ska jag till Lycksele på lassa och göra ett ultraljud på min vad som jag har haft så fruktansvärt ont i nu i flera månader. Ska självklart passa på att luncha med Jonah oxå på något gott ställe. En puss eller två blir det väl oxå, alla hjärtans dag till ära :)

Sitter och dricker ramlösa nu, med smak av granatäpple. Den är så grymt god!

Sov gott alla glada!

Puss å Hej!

Min andra hälft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback