The best!!

Näe, fy fasen för regn! Nu är jag less! Visst är det bra med lite regn emellanåt så att mina jordgubbar växer och frodas :P men nu tycker jag att vi har haft nog av det på ett tag. Kunde inte värmen som var i helgen fått hålla i sig nu resten av sommaren? Det kan väl regna på nätterna om det ska regna?!
Nu när jag går på semester på fredag så önskar jag mig sol och värme mina 4 veckor och gärna resten av sommaren oxå, tack! det kan väl inte vara så mycket begärt?? :)

På fredag blir det gemensam semesterlunch på jobbet och efter det beger vi oss mot Skåne. Vi mellanlandar hos Anna och Chrille i Uppsala på fredag kväll och fortsätter ner till Ängelholm på lördag morgon. Erika tävlar där på Ekebofestivalen på lördag kväll i en tävling som heter "Sångmicken 2008". Sedan på söndag åker vi ner till Ystad till våra släktingar och blir där tills på onsdag. Där emellan ska vi hinna med en dagstur till Tyskland oxå. På hemvägen mellanlandar vi först i Uppsala igen och sedan i Söderhamn på torsdag där Erika ska tävla i "Trivselstjärskott".
Det blir en liten hektisk vecka, men så är det när Erika tävlar lite här och där under sommaren :P Vi får anpassa oss efter hennes schema :P hehe!! Det kommer iallafall att bli en super rolig vecka. Believe me!!


Min mamma och pappa är bäst i världen,
ovärderliga!!


Kommentarer
Postat av: petra

Thanks alot! :)

Jag redigerar gärna bilder, självklart! Älskar att

göra sånt, så jag skulle inte ha något emot det om

du vill att jag fixar någon bild till dig nån gång :)

Allt bra med dig? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback