Flyttinfo

Nu är flytten i full gång och det mesta är redan på plats, det finns bara några få saker kvar i lägenheten. Ett bord och databordet annars är det mest bara småplock. Vi trivs otroligt bra i huset och jag måste säga att det enplansvilla är toppen enligt oss båda. Vi sov första natten i fredags så på bara några dagar var det tapetserat och klart för att flytta in :)
Just nu håller vi på att byta lister runt fönstren invändigt. Förut satt det lite smalare trälister men vi byter ut det mot vitmålade breda lister istället. Det blir himla fräscht och snyggt. Dock har vi stött på lite småproblem men sånt fixar sig alltid. Vem stöter inte på problem lite nu och då?! Som en sammanfattning så är huset iallafall underbart. Allt känns så nytt och fräscht!

Jag ska fösöka att få in lite bilder snart oxå, men än så länge så väntar vi på vårt mobila bredband från Telia, så vi har inget internet. Sen så har jag inte så mycket tid över till att blogga heller nu när vi är i full gång med huset. Det finns så mycket annat roligt att göra. Men nu vet ni att jag lever iallafall :)

Välkommen till Rågvägen 11

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Har ni inte kabel-TV så att ni kan använda er av Internet via kabel-TV-nätet? Då får ni 10 Mbit för 200 kronor / månad (obegränsad förbrukning)

Postat av: Angelica

Men åh va kul, kan man få komma och titta hur det ser ut?:P

2008-06-10 @ 17:26:26
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: annakarin

woho! äntligen händer det grejor.

Och så får vi snart komma och hälsa på ;D

Jag förväntar mig en rundvisning haha.

Hoppas det går bra för er.

Kramkram

2008-06-11 @ 13:56:13
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sofi H

OMG!! nu får jag bråttom!! :P

2008-06-11 @ 20:57:52
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: annakarin

Det kan du skriva upp att vi gör! ;D

Men det är klart att man inte för ordning allt på en gång, men det är ju en del av charmen med att flytta till ett hus. Tänk bara på hur roligt hur det är att se hur allt utvecklas från kaos till underbart hus :)



Nope, inget planerat. Har då inte tagit ut någon semester. Och niclas vet då inte ens när han ska ta ut sin. Så vi vet i princip inget för i sommar ;P Jag försöker planera att vi ska åka till dalarna eller nåt när semesterperioderna är slut :)

Åsså har jag ju så klart räknat in en goo midda me nå gooo vin i ert goooa hus ;)

Kram

2008-06-12 @ 19:53:07
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback