Tävlingsdax!!

Det är långt mellan gångerna som jag skriver här, men ibland glider jag lixom ur spår bara.

Midsommarhelgen var underbar iallafall och vädret var ganska bra. Hade förväntat mig slätregn hela helgen.
Lite blåsigt och så var det men solen tittade faktiskt fram emellenåt så man ska inte klaga. Det hade som sagt kunnat vara sämre. Dessutom är jag mäkta imponerad över tårtorna som jag gjorde :)  De var riktigt goda!!

Idag slutar jag och mamma till lunch och sedan hämtar pappa och Erika upp oss i Hoting för att åka till östersund. Erika ska tävla där ikväll kl 18.00 så då får vi hoppas på uppehåll. Vi vill inte ha regn, tack! 
Nackdelen med det hela är att Erika ligger hemma i 39 graders feber och svullna halsmandlar. SUCK! Kan det bli mer typiskt?? Hon lever på alvedon, halstabletter och alla mammas olika medikament :P Hoppas på att hon mår lite bättre när hon vaknar idag. Hon gör sitt bästa ikväll på tävlingen sen får vi se hur långt det räcker denna gång. Det är så typiskt att hon ska bli sjuk just nu!! Men min lilla fisrumpa är ändå alltid bäst, no protest!

btw så ska hon sjunga "hur svårt kan det va?"

Idag måste ni hålla tummarna extra mycket för henne,
Det behöver hon!





Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback