2008-03-19

Helgen har varit bra trots omständigheterna får man väl säga. På fredag kväll innnan vi skulle åka fick Erika så himla ont i magen och det blev bara värre under helgen. Så på måndag eftermiddag när vi kom hem åkte hon ner på sjukan och nu ligger hon och mamma i Lycksele. Dem misstänker blindtarmen men vet väl inte riktigt än vad det är. Hoppas att hon blir frisk snart iallafall för jag saknar henne.

Trots smärta i magen så gjorde hon ett av sina bästa uppträdanden, hon var så jäkla bra. Ni anar inte hur proffsig hon är på scenen :) Jag är sjukt stolt!! Hon fick en massa bra respons av juryn, och Mattias Holmgren (ni vet han i Fame Factory och Barbados) gillade henne skarpt och tyckte att hon hade en mycket fin röst. Att komma sig till riksfinal och vara en av de 13 bästa i Sverige är inte fy skam. Det här var alltså Sveriges elit och då tycker jag att man kan känna sig som en vinnare. Erika är iallafall min vinnare. Det var för övrigt Nadja Juslin från Strömstad som kammade hem segern i årets Schalagerstjärnan med schlagerlåten "Hero". Det var hon mer än värd efter alla dessa års kämpande :) Snart är det Erikas tur får vi hoppas :)


Puss å Hej!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback