Jag är så jävla glad!

Det känns som att jag vunnit på lotto tamme tusan :) Det ska bli så jäkla roligt! Det har varit på G några månader nu men nu är det äntligen KLART! Om någon månad flyttar jag och Jonah till en jättefin enplansvilla på Rågvägen :) Jag längtar som en tok och det kommer bli underbart. Jag älskar det huset och har alltid gjort det!! Det är spännande och ska bli så kul. Jag är lycklig som få :) 


Från det ena till det andra så har påsk helgen varit superbra! Soligt och fint hela helgen och många mil på skoter har det blivit. Grillade hamburgare och varma mackor i mängder. De grillade marsmallowsen var oxå underbara tills jag råkade läsa hur mycket kolhydrater de innehöll :P Shit säger jag bara!!
Tänkte lägga upp några härliga fjällbilder från i helgen men tyvärr krånglar blogg.se som vanligt så det får bli i morgon istället. Nu vet ni iallafall att jag haft det bra! :)

Puss och Hej!




   

Kommentarer
Postat av: stina

åh, vad roligt! då när allt är klart måste jag få komma och spana in!

härligt att höra att du haft en bra påsk!
KRAM

Postat av: karro

är adressen på huset rågävgen 27 B? :)

2008-03-25 @ 21:47:49
Postat av: Sara

Re Karro: Näe, det är inte Rågvägen 27 B. Det är en enplansvilla som vi kommer att köpa :) Spännande spännande! ;)

2008-03-26 @ 06:42:29
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: Angelica

Men guuu va roligt!!!:) Då måste jag ju komma med en krukväxt för det är väl så man gör som när man är vuxen- kommer med en krukväxt som inflyttningspresent?:P

2008-03-26 @ 10:26:20
URL: http://gekaeriksson.blogg.se
Postat av: Kia

Skratt! Hade jag läst dett inlägg så hade jag ju vetat att jag hade rätt! Välkommen att bli granne med mej! ;) Vi kommer att stöta på varandra ganska mycket framöver då! =) Kram

2008-03-27 @ 19:20:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback