2008-05-09

Äntligen fredag och en hel vecka har gått sedan vi kom hem från Cypern. SUCK! Nu borde man ju få åka igen tycker jag :) hehe!

Igår var det kalas för pappa som fyllde 41 år så då blev det tårta och smörgåstårta i mängder. Me like! Det är som lite småmysigt med kalas tycker jag. Tårta är mumma!

Jag har beställt fint väder i helgen, men jag vet inte riktigt vad det blir av den saken. Enligt passagen ska det inte bli så superbra, men man vet aldrig. Vi får hoppas på det bästa :) Kanske blir det Tjusjön eller så stannar vi bara hemma och tar det lugnt. Vi har inte riktigt bestämmt oss än. Så länge det är helg så är jag nöjd med vad som helst :P

Nu ska jag käka en gomacka.

Puss å Hej!

image287

Jag saknar Crazy Ufo

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det där för konstig båt? Snurrar den & så? Hehe :) Såg roligt ut!

Puss!

Postat av: annakarin

Ja sa inte ekonomin nej så skulle man ju lätt åka oftare! :)haha, ja en sån solbränna vore ju typ gudomligt ;)
Mmh, lite färg fick man ju endå ;D fast lite rädd för solen var man från början eftersom vi skulle vara ute så länge ville man ju inte bränna upp sig helt och hållet :) men det gick bra, nu ångrar jag endå inte att jag solade lite mer haha. Det är ju så skönt att bara ligga där, mmmh flashbacks :D

Ah, förstod väl nästan det :) Det är ju endå rent nöjet, kanske blir lite slit och så ;P men de är det ju bara värt i slutändan. Näe, vi har väl inga speciella planer, vet inte om jag ska ta någon semester eller om jag ska jobba hela sommaren åsså åker vi en vecka till dalarna när semester perioden är slut. Men hälsa på er, det ska vi så klart boka in ;) Hoppas på ett par gånger :) kanske grilla och mysa lite i sommarvädret :) Kram

2008-05-09 @ 15:34:42
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback