På väg att bli sommar?

Det kändes inte som det iallafall när man vaknade upp till 2-3 cm snö på marken imorse och minusgrader. Snacka om bakslag! Vi är ju för fasen inne i mitten på Maj, vad är det här? Vad har det blivit för fel på vårt klimat? Men när man bor i Norrland ska man inte bli brydd (förvånad för er som inte förstår) för här är det upp-och-ner-vända-världen. Man ska verkligen inte förvånas om det kommer snö så som det har gjort nu. Jag tror inte att folk förstår hur oerhört korta somrar vi har här uppe och långa vintrar. Men Norrland har sin charm ändå så jag ska inte klaga. Jag älskar ju att bo här, trots att jag önskade att vi hade länge somrar ibland. Men kommer det mer snö nu så tror jag att jag dör, jag vill ha sommar!
Snälla GUD ge oss somar nu!!!



Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: mickis

jättebra tips :) cypern låter lockande :) vattnet ska ju helst va alldeles turkost :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback