Utmaning

3 namn jag går under: Sara, Lilla hjärtat (av Jonah), och Sören (av min underbara vän Emma)

3 saker som skrämmer mig: Att någon av mina nära och kära ska bli allvarligt sjuk/dö, Våld och Döden.

3 saker jag har på mig: Blå stuprörs jeans, vita tygskor och förlovningsring.

3 sanningar: Jag är fruktansvärt blödig och har lätt för att gråta, Jag är rädd för döden och jag har en oerhörd längtan efter barn.

3 saker jag verkligen vill ha: Ett vackert bröllop, Barn och ett långt och lyckligt liv (både för mig och mina nära och kära)

Jag utmanar
Emma, Syrran och Geka


Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, jag funderade på den ett tag. Fast tror du inte man är lycklig så länge man har kärlek? Eller kanske inte?:P



Ja, men vin och en bit god mat MÅSTE vi ta snart. En tjejkväll kanske? Fast det skulle ju va kul om killarna kunde va med på ett vis men samtidigt kan vi ju inte prata lika många dirty minnen då:P haha

Postat av: Emma

Haha, att man färgade håret rosa? Helt sjukt :P Hoppas inte Nova får samma tonårsfasoner som jag. ;)



Ikväll är jag ledig. Vi ska väl till huset & fixa. Köket börjar bli klart. Äntligen! Ska bli så skönt att få flytta in snart :)



Pusss!

2008-05-15 @ 11:24:47
URL: http://emmaforpresident.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ja, det är vad du tror ja:p Vi får väl se:P Förresten så behöver du inte skämmas över att du aldrig hejar, för jag ska då erkänna att jag inte ens vet vilken bil ni kör så jag hade aldrig sett er ändå:P Pinsamt, men sant;)Vad sker i helgen då?

2008-05-15 @ 18:04:04
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/
Postat av: mickis

Jo det rullar på :) själv? är så avis att du varit i cypern! jag vill också resa utomlands :P får spara pengar i sommar och åka till hösten. har du något ställe att rekomendera för "första" utlandsresan. Sol ska de va :P

2008-05-15 @ 22:03:21
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback