Äntligen!

Äntligen har jag börjat med Erikas skivor som förhoppningsvis ska vara klara snart. Det tar ju ett tag att bränna båda bild och musik, men nu har jag snart betat mig igenom 4 skivor. Får jag  bara några dagar till på mig så ska det nog snart vara klart, men det är rätt så många skivor så jag får ligga i lite :) Jag tror iallafall att det kommer bli riktigt bra!
Det blir som jag sa i tidigare inlägg 4 låtar + en bonuslåt (sista låten i annan tonart)
1.Jag finns här (text, musik och inspelning av Mogge Eriksson)
2. Miss you (text, musik och inspelning av Mogge Eriksson)
3. Angel (Cover. Musik och inspelning av Mogge Eriksson)
4. Forever and a day (text, musik och inspelning av Mogge Eriksson)
5. Forever and a day (bonusspår) (text, musik och inspelning av Mogge Eriksson)

Förhoppningsvis ska det snart vara klart, men det kan nog dröja ett litet tag till.
Den som väntar på nåt gott! :)

Sängen kallar.
Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den 15 börjar jag på en halvtid och skulle förmoda att jag jobbar första fredagen.Sen beror det ju på om Emma och dregan kan ta ledigt? Jag ska höra med dom vad dom tycker och tror:)

Postat av: Eva

tack så hemskt mycket:) Det känns jätte kul faktiskt, och en smula overkligt:)

Trivs ni i huset nu då? kram kram

2008-10-07 @ 11:27:40
URL: http://evatuss.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback