Life goes on...

Det har varit tyst här ett tag nu med tanke på omständigheterna. Det känns tungt och många tankar snurrar, men livet måste trots allt gå vidare. Livet har sin gång, men den är dock inte rättvis alla gånger.

På lördag kommer Linn och Maria hit och gästar mig och det har väntat på hur länge som helst :) Det ska bli så himla kul att bara få umgås och prata lite. Jag gillar deras närvaro ;)
Egentligen var det meningen att jag och Jonah skulle åka upp till fjället i helgen och hjälpa Ann-Cha och Håkan med en badtunna, men nu blir det bara Jonah och Håkan som åker upp över dagen istället. Ann-Cha är kvar nere i Sthlm hos Jonahs morfar. Önskar att vi oxå kunde åka ner......jag skulle bara vilja krama om honom...

Nu ska jag ta mig en varm och härlig dusch så att jag blir fräsch igen efter mitt aerobic pass. Aerobic och gympa är verkligen superrolig träning där hela kroppen får sig en rejäl genomgång i både kondition coh styrka. Perfekt för mig! Dock vet jag inte riktigt vars jag har armar och ben alla gånger =)




Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Doris

Hmm måste först vara nyfiken och fråga vem mormor Britta är(var)? Sedan måste jag beklaga sorgen! Alltid tråkigt när någon går bort!:-(

Kram

Postat av: Maria

Tack för igår, bästa Sara! Hör av dig om du vill ha hjälp att städa, eller om du behöver hjälp att äta upp en till sån där hiskeligt god kladdkaka någon gång. :)

Puss

2008-10-19 @ 10:46:51
Postat av: Emma

Regga & samla 10 poäng söt :)



http://www.gratisgen.se/ref/95012

2008-10-20 @ 16:06:20
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback