Poff, så var den över..

När jag vaknade imorse så funderade jag verkligen över vars natten tagit vägen. Tänk om dagarna kunde passera lika snabbt. Jag känner mig ändå himla pigg idag men så är det ju fredag oxå och man har hela helgen framför sig.
Ikväll kommer mamma och pappa på middag. Erika och Joppe åker till Ö-sund och sover på hotell i helgen. Mamma och pappa åker dit imorgon oxå för Erika ska åka till en sångpedagog i Brunflo på söndag.


Det var egentligen meningen att Jag skulle åka till Sundsvall med Emma och Angelica imorgon men jag drog mig tvärr ur. Jag har nyss varit på Ikea så det kändes lite jobbigt att åka dit igen. Det får bli en annan gång. Dessutom så gillar jag inte att åka bil när det är mörkt och (om man har otur) halt. Det är inga roliga tider nu innan snön kommer. Det kan vara så himla halt utan att man ser det på vägen. Jag har lovat dem att kompensera med en middag snart istället :)

Jag och Jonah åker nog till V-mina på lördag eftersom att det är snöskoterns dag, och det kan man inte missa om man heter Jonah Pettersson :P Det är helt omöjligt! Gå på lite affärer ska jag göra oxå. Bla den nya skoaffärn som öppnat, blommona, och sportringen. Sen hoppas jag på grillbuffé på krogen oxå =)


Det är bara två månader
kvar till jul min vänner.
Spännande va?


Ha en underbar helg.
Puss å Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback