Säljes!

SÅLD!


Vad sägs om en bra julklapp/present till ett bra pris?

Jag säljer ett PSP value pack, som knappt är använt. Jag köpte det till min sambo i julklapp för 2 år sedan han har knappt använt det eftersom att han senare köpte sig ett PS3. Det har mest bara legat i förpackningen.

Detta medföljer:

♥PSP (PlayStation Portable) med minneskort på 32 Mb
♥Fodral
♥Laddare
♥ Usb-kabel
♥Handledsrem
♥Hörlurar/Hörsnäckor
♥Putsduk för skärm
♥Demoskiva + manualer
♥4 spel (GTA Vice city stories, GTA Liberty city stories, Daxter, Tekken)

Nypris för allt är ca 4500 kronor. Jag säljer allt för 1000 + frakt. En perfekt julklapp!!!

Maila mig på
[email protected]




Kommentarer
Postat av: Emma

Nejdå ingen fara vi hinner ses senare :) Puss o kram!

Postat av: Angelica

Vi får ta det någon annan gång istället:)

2008-10-23 @ 16:49:31
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback