Skivan klar

Vi gjorde klar Erikas skiva igår som hon spelade in hos Mogge så nu är de tryckta och klara.
Skivan innehåller 5 låtar:

♥ Jag finns här - Text musik och inspelning av Mogge Eriksson
♥ Miss you -  Text musik och inspelning av Mogge Eriksson
♥ Angel - Text och musik Chiara, Arr och inspelning Mogge Eriksson
♥ Forever and a Day - text musik och inspelning av Mogge Eriksson
♥ Forever and a Day (bonusspår)     En mörk version



Vill man så får man köpa den för 50 :-
Skriv bara en kommentar här eller maila mig på
[email protected]
eller ta kontakt med Erika ([email protected])

Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jag vill jättegärna köpa skivan

2008-10-29 @ 14:40:16
Postat av: Anonym

hejhopp ha en fin dag! :)

Postat av: sara

Re Britt-Marie:

Vad roligt att du vill köpa skivan :) Jag har skickat ett mail till dig så du kan ju spana in det :)







2008-10-29 @ 15:11:20
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback