Skönheten och Odjuret!

Erika vann generationsduellen  i Fredags! 

Hon gick till final tillsammans med Peo Wikström och stod senare som segrare. En match mellan skönheten och Odjuret som Lasse skämtsamt kallade det för :) Peo har för övrigt legat på p4 toppen i hela 6 veckor så Erika gjorde en strong insats. Åkte åter igen hem med ett diplom med juryns motivering och en pokal :)  Jag tror att hon har 6 pokaler nu om jag inte minns helt fel.

Hon fick även några erbjudanden om att medverka i olika julkonserter. Bla en i storkyrkan i Ö-sund. Jag är så glad för hennes skull :)

Det är mycket roligt att se fram emot :)
Förhoppningsvis kommer skivan att vara klar snart oxå. Den kommer att bestå av 1 cover och 3 låtar skrivna av  "Mogge"  i bandet "Live Elephant". De spelar för övrigt på Folkan i V-mina på lördag så åk dit och rocka loss :)


"Mogge" är Killen i mitten :)

Ha en bra dag!
Puss å Hej

Kommentarer
Postat av: Angelica

Som du säger så är det ju nästan skönt att fara på en fredag så helgen är fri för annat. Mindre folk i stan också för den delen. Mig passar det iaf när som helst men kanske lättare att ta en lördag så inte alla behöver ta ledigt? Jag kan som sagt när som helst fram till dess jag börjar jobba. Helgerna är jag ju helt fri eftersom Per jagar:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback