Tack å bock!!

Nu har vi gästat hej vilt coh jag tror att jag spricker snart. Det var så himla gott med Tacos ikväll åsså jättemumsig marängtårta på det. Det hade du gjort bra farfar! ....... Fast jag tror nog mer på farmor :) hehe! Jättegott vad det iallafall!
Som sammanfattning på kvällen så har jag käkat smörgåstårta, princesstårta, Tacos och marängtårta :) Det ni!!
Nu skulle det passa bra att säga "Sara är tjockis" som Lea brukar uttrycka sig ibland :P Fast oftast säger hon det till Jonah, hehe!!

Sitter och bränner Erikas skivor och har nu betat mig igenom 10 st.
Snart åker vi förhoppningsvis till Mogge igen där Erika ska spela in en julskiva med olika covers. Det ska bli himla kul!
Vi ska bara försöka pricka in en helg som passar både oss och Mogge. Förhoppningsvis blir det snart iallafall.

Sen så ser jag fram emot en dag i stan med mina flickor :)




Här kommer några bilder från inspelningen hos Mogge i somras



Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi funderar iaf på den 18:e eller 25:e och resmålet lutar åt Sundsvall. Det är ju så bekvämt där med alla affärer i samma galleria plua att man kan springa en snabbis in på Ikea:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback