Tacos & Tårta, ja tack!

Ikväll vankas det tårta i massor. Först hos Bengt (mammas farfar) och sen hos min farfar. De fyller år på samma dag så den 7 Oktober är en väldigt trevlig dag :) Vi ska bli bjuden på tacos hos farmor och farfar oxå och det ska bli så himla gott.  Det ser jag verkligen fram emot. JAG ÄLSKAR TACOS! Och jag älskar min famor och farfar oxå så bättre kan det inte bli :)

Mormor & Morfar,
Farmor & Farfar
NI ÄR BÄST!!

Hipp Hipp Hurra
för Bengt och Farfar idá!! :)

(oj vad jag kan rimma)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Har pratat med Emma nu och hon trodde det blev svårt för Dregan att ta ledigt en fredag. Samma gällde ju Emma då med Nova och dagis och allt sånt där:P

Postat av: Angelica

Ja, nån lördag måste vi försöka passa in framöver:)

Jag måste iaf försöka ta mig till stan snarast för jag har fått ett sånt stort villhabegär på en ny jacka och ett par stövlar.



Per och en vännina(:P) har ju pratat om Östersund länge nu för att gå på Jula så jag funderar på att följa med dom på fredag om dom ska åka. Då får dom släppa av mig i stan så får dom gå på tråkaffärer(glas ohlsson osv). Du får ju gärna följa med så jag har lite sällskap:)

2008-10-07 @ 12:20:46
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja men gud vad skönt att ni trivs, jag tycker också att rågvägen har varit ett toppenställe att bo på under min uppväxt. Vi bor på Furuvägen, så vi har grannarna in på gården så att säga, inte speciellt kul.. men det är ändå ett relativt lugnt område, och mycket barn finns det ju runt kvarteret och det är ju toppen bra:) Ja, men visst är det skönt att man får göra precis som man vill, jag avskyr att bo i lägenhet, det enda som var bra med det var att man inte behövde skotta snö:P

2008-10-07 @ 14:53:45
Postat av: Angelica

Är du upptagen den 18:e?

2008-10-07 @ 17:59:05
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Nina H

Ja du har jätte gullig farmor och farfar :) Ha en trevlig helg

2008-10-10 @ 14:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback