Träning ger färdighet...eller?

Efter ett svettigt aerobics pass finns det inget bättre än en varm och skön dusch. Man känner sig som en helt ny människa. Nu har jag bäddat ner mig med täcket i soffan och hade egentligen tänkt att visa en liten rundtur i vårt vardagsrum men jag hittar ingen bra sida att ladda upp klipp på. Ni får helt enkelt nöja er med ett vanligt tråkigt inlägg ;) Finns det någon som har ett bra förslag på någon sida där jag kan ladda upp mina klipp?

Imorgon är det fredag och ännu en vecka har passerat. Dagarna bara flyter förbi tycker jag. Bra med träning har det blivit i veckan oxå och det känns skönt. Prövade crosstrainern igår och den var riktigt effektiv så det blir det fler rundor på. Den ger betydligt mer träning än löpbandet.

Såhär har veckas träning passerat:
Måndag - 40 min Simmning
Tisdag - 60  min Gympa
Onsdag - 30 min Crosstrainer
Torsdag - 60 min Aerobics
Imorgon och på lördag blir det  vilodagar åsså hoppas jag att jag orkar mig på crosstrainern eller löpbandet på söndag igen. Det skulle kännas skönt.

Nu ska jag lägga igen mina ögonlock och bara mysa mig ner i soffan med min älskling.


Det finns ingen som du

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Kia

...och så får du gärna följa med grannen ut på en promenad nån kväll... ;) Kram kram

Postat av: Kia

Klart du hänger på! Skulle vara jätteskoj! Sen kanske vi kan hitta på nåt nån kväll? Vi bor ju så nära! ;) Kram

2008-10-23 @ 21:37:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback