Stjärnskott mot 55+are

Har kommit hem från aerobicen för ett tag sen så nu sitter jag i soffan och inväntar varmvatten så jag kan duscha. Sen väntar killarnas sista kvalomgång i Idol så det kan man inte missa. Imorgon kör jag själv på jobbet för mamma, pappa och Erika åker till Ö-vik. Erika ska tävla igen. Men det är ingen vanlig tävling denna gång utan det är stjärnskott mot 55+are så det kan bli riktigt roligt. Erika ska alltså duellera mot en som är 55+ :)



Igår var vi och spanade in lilla prinsen Enzo och han var så söt så jag trodde att jag skulle smälta. Snacka om skönhet :) (Den som säger något annat kan ju dra dit pepparn växer!! ) En sån skulle man ha haft här hemma. Jag tänkte faktiskt låna han ett tag men så insåg jag att han kanske skulle bli lite elak när han inser att jag inte har nån mat :P hehe



Imorgon har jag och Jonah varit tillsammans i 4 år, LOVELY!!




Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni får en mysig 4års dag! :-)

Postat av: Emma

Grattis på 4-års dagen! Vad ska ni hitta på för mys ikväll? :) Puss!

2008-10-03 @ 11:15:16
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback