2 år!!!

Idag fyller världens underbaraste Lea 2 år. Oj så fort tiden går :) Ja tycker inte att det var länge sedan hon satt i bilbarnstolen, nyhemkommen från BB, blott tre dagar gammal och det vackraste jag nånsin sett.
Nu ska vi iallafall iväg och gratta henne och jag hoppas att hon uppskattar presenterna. I den åldern är ju det mesta roligt att få. Till Tony hade hon sagt att hon önskade sig en apelsin ;) Hon är minsann inte kräsen :)


Min älskade ängel,
Världens charmtroll!



Ska bli skönt med helg snart oxå och jag ser verkligen fram emot morgondagen. Efter jobbet stannar jag i Hoting för lite massage vilket är välbehövligt. Jag tog en halvkropps-massage med heta lavastenar den här gången och det ska bli så himla skönt. Min nacke och rygg lever på sina sista dagar känns det som.

Näe, nu måste vi dra på kalas :)

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Då skulle du nästan ha tittat förbi på nå fika hos mig men tyvär jobbar jag nog sent:S

2008-09-18 @ 18:01:58
Postat av: annakarin

haha det tycker jag allt att du kan! ;D



jonah bör ju överväga och skaffa en sådan söt rosa hatt som på kortet ;)



nu är bilen äntliiiigen lagad så nån kväll framöver tänkte vi komma och storma huset ert :)

har man tur kanske man får sig en tekopp också thihi :)

puss.

Postat av: stina

åh, jag skulle också vilja ha massage. sjukt skönt!



alltså, du borde verkligen pallra dig hit en sväng! parta och shoppa lite med mig! :) tänk så roligt det vore ;) det finns sängplats här om jonahs syrra har trångbott :)





puss!

2008-09-18 @ 19:44:25
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag försökte hitta en present åt fröken Lea idag, men det är ju skitsvårt...har du inget förslag åt mig?:)

2008-09-18 @ 20:21:04
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/
Postat av: sara

Re Angelica: Jamen jag kan komma och fika nån annan dag :) Jag gillar fika ;)

PUSS

2008-09-19 @ 06:31:31
Postat av: stina

bra! det är himla fint och mysigt här tycker jag. så det är helt klart värt att se. massa bra shopping också ;)



jag har jobbat på ett lager där man packar digitalboxar. skulle egentligen ha jobbat idag men min chef fuckade upp allt så det blev inget. så nu ska jag börja någon annanstans nästa vecka. mest troligt på ett dagis.



puss

2008-09-19 @ 08:07:55
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Ems

Haha.

Kommer ihåg när man var liten och önskade sig sudd och pennor i julklapp :)

2008-09-20 @ 07:31:59
URL: http://evima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback